Jak się odżywiać podczas biegu?

Jak się odżywiać podczas biegu?

Wspólnie z WERUNMOUNTAINS.COM i marką HAMMER przygotowaliśmy dla Was plan odżywczy na Wasz start.


W poniższej tabelce macie rozłożone w czasie zażywanie poszczególnych suplementów tak by uzyskać jak najlepsze rezultaty i uniknąć przykrych konsekwencji deprawacji np. z elektrolitów.

Czas U10 U30 U70 U100
3 godziny przed startem 1 x HAMMER Bar
30 minut przed startem 1 x HAMMER Heed
5 minut przed startem 1 x HAMMER Gel
do 3 godzin na trasie X co godzinę 1 x HAMMER Heed
Powyżej 3 godzin na trasie X

co godzinę 1 x HAMMER Perpeteum

(tylko to, już bez HAMMER Heed)

HAMMER Endurolytes Extreme x 1 kapsułka co godzinę

(Zadziała zdecydowanie szybciej niż zwykłe kapsułki HAMMER Endurolytes. W opakowaniu są 3 kapsułki)

 

HAMMER Endurolytes x 2 kapsułki co godzinę

(W opakowaniu są 4 kapsułki)

lub

HAMMER Endurolytes Extreme x 1 kapsułka co godzinę (W opakowaniu są 3 kapsułki)

Przez cały czas  1 x HAMMER Gel co 30-45 minut 

Dzięki tej tabelce bez problemu zaplanujecie swój bieg. Jedyne co musicie określić to przewidywany czas biegu i w oparciu o ten czas dobrać odpowiednie ilości produktów HAMMER, które są dostępne tutaj: WERUNMOUNTAINS.COM

Oferowane na stronie produkty są już w gotowych saszetkach do spożycia. To znaczy, że jeśli w powyższej tabelce macie napisane 1 x HAMMER Heed co godzinę, a przewidujecie być na trasie 3 godziny to potrzebujecie zaopatrzyć się w 3 saszetki. Tak samo będzie z pozostałymi produktami.